W grudniu 2020 roku zostaliśmy oficjalnymi członkami Polskiego Paktu Plastikowego. To ważna dla nas inicjatywa, której idea doskonale wpasowuje się w nasze działania. Celem Paktu jest bowiem praca nam utworzeniem w Polsce zamkniętego obiegu plastiku.
Zamknięcie obiegu plastiku wymaga zaangażowania wszystkich podmiotów w całym łańcuchu wartości tworzyw sztucznych. By osiągnąć ten cel, konieczna jest współpraca i wspólne poszukiwanie nowych rozwiązań.
Tak właśnie działa Polski Pakt Plastikowy – łącz firmy i organizacje związane z łańcuchem wartości tworzyw sztucznych, by wspólnie działać, wymieniać się wiedzą i wywierać realny wpływ na rynek. Jest to inicjatywa funkcjonująca w ramach Kampanii 17 Celów, która ma za zadanie mobilizację biznesu do działania na rzecz realizacji założeń Agendy 2030 – programu ONZ ukierunkowanego na rzecz zrównoważonego rozwoju.
„Bycie członkiem PPP to dla nas duże wyróżnienie. Naszą misją jest bowiem dostarczanie rozwiązań, które pozytywnie wpływają na środowisko. Tworzymy produkty z wykorzystaniem materiałów z recyklingu i pomagamy firmom w znacznej redukcji ilości plastiku. Nie bez znaczenia jest również fakt, że podczas produkcji naszych folii, wykorzystujemy całość surowca, nie generując odpadów. Jako członkowie paktu, możemy jeszcze skuteczniej wywierać pozytywny wpływ także na inne firmy!” – mówi Tomasz Szałas, prezes firmy.
Obecnie pakt składa się z 22 członków. Wśród nich są topowe firmy i ważni gracze na rynku, tacy jak Unilever, Danone, Carrefour, Lidl, Biedronka czy LPP. Czujemy dumę, że w tak zacnym gronie możemy razem działać dla dobra planety!